Saturday, January 4, 2014

CHALLENGE 1 | DAY 2 | 30 day challenge and learn to blog

3 januari ’14

Het is weer zover. De hele dag is het door mijn hoofd gedwaald. Alle drukte voorbij en eindelijk mag ik weer.
Twee uur aan de challenge. Niet verplicht achter elkaar, maar het werkt toch lekker. Voor jullie idee, alles wat je nu leest is in de nacht geschreven. Ik mag van mezelf niet eerder gaan slapen dan wanneer de challenges zijn gedaan.

Dit hele uur heeft in het teken gestaan van het aanmaken van een blog.
Prettig om deze en alle volgende berichten op te plaatsen. Het blijft lastig om een blog prettig vorm te geven. Keuze van achtergronden, kleuren en lay out. Er is zoveel mogelijk.
Voor nu ga ik eerst werken met www.blogger.com. Een website waar je gratis een blog kan aanmaken. Misschien ga ik verderop in het proces proberen nog via wordpress een blog te maken. Echter heb ik hier geen verstand van. Misschien een leuke challenge!!

Het blog heet: Challenge your status quo. Een knipoog naar sleur en regelmaat in onze levens. En natuurlijk de woordspeling met ‘challenge’.

Voor nu een overzicht van de challenges t/m september en de side challenges.

Januari
1. Leren bloggen
2. All about creativity

Februari
1. Beleggen
2. Drummen

Maart
1. Lifehacking
2. Projectmanagement

April
1. Start a new business
2. Holding breath for at least 5 minutes

Mei
1. Zweeds                              
2. Car mechanics

Juni
1. Leren goochelen
2. Ontwikkelen van een uniek product

Juli
1. Een boek schrijven
2. Frans

Augustus
1. Selfmade communication expert
2. Didgeridoo spelen

September
1. Engels
2. 

Side 1. Plastic not so fantastic
Side 2. Skydiving
Side 3. MMA
Side 4. Build a Fixed Gear 
Side 5. One arm pull up
Side 6. Marathon













No comments:

Post a Comment