Sunday, January 5, 2014

CHALLENGE 1 | DAY 4 | 30 day challenges and learn to blog

5 januari '14

Bloggen, schrijven, lezen.
Alles wat je tegen komt op het internet ziet er zo logisch en simpel uit. Duidelijke site, makkelijk geschreven. Toch vindt ik het niet meevallen om een mooi blog voor elkaar te krijgen.

Vandaag heb ik gekeken via www.succesfromthenest.com naar verschillende interessante blogs op het internet. Dit blog wordt bijvoorbeeld gezien door de betreffende schrijver als boeiend en interessant. Toch als ik hier op kom, voor de eerste keer, zie ik dat niet gelijk. Dat zal dan allemaal inhoudelijk zijn. Maar vanuit mijn persoonlijke perspectief bekeken, oogt het niet uitnodigend.

Maar als ik dan op deze klik, wordt ik gelijk meer geprikkeld. Het oogt prettiger en nodigt mij uit om verder te kijken.
Waarschijnlijk ben ik visueel ingesteld en minder gericht op puur tekst. Daarnaast moet je ook naar de onderwerpen kijken denk ik.



No comments:

Post a Comment